تهران، دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران
info@farayandan.com
09124843263
تماس با ما

مقالات هوش تجاری


سیستم سازی چیست؟

سیستم سازی چیست؟

سیستم سازی، چیزی جز ساختن یک کسب‌وکار نیست! در واقع یک کسب‌وکار برای اینکه درست کار کند، باید سیستم داشته باشد.بدون سیستم، کسب‌وکار درستی نداریم.حتی اگر همه چیز در ظاهر درست باشد، کسب‌وکار (بدون سیستم و سیستم‌سازی) ، موقتی خواهد بود.برای اینکه بخواهیم سیستم سازی را توضیح دهیم، شاید بد نباشد ابتدا به چهار راه کسب درآمد، یا چهارراه پولسازی یا چهار ربع نقدینگی که آقای رابرت کیوساکی عنوان کرده‌اند، بپردازیم:

داستان موفقیت شرکت تویوتا در استفاده از BPMS پروسس میکر

داستان موفقیت شرکت تویوتا در استفاده از BPMS پروسس میکر

در ابتدا ما نمیتوانستیم بکارگیری Bista Solutions و ProcessMaker را با یکدیگر موکداً توصیه نماییم، در حالیکه آنها توانستند ساختار کسب و کار سازمان ما را تغییر داده و مار را در جایگاهی قرار دهند که هیچ مانعی برای رشد سازمان وجود نداشته باشد.

وبینار چگونه BPM ابزاری توانمند برای تحول کسب و کارمان می شود؟

وبینار چگونه BPM ابزاری توانمند برای تحول کسب و کارمان می شود؟

اگر مدیر یک کسب و کار پیشرو هستید و یا مدیر در حوزه های سیستم ها و روش ها، تعالی سازمانی، فناوری اطلاعات، بهبود و تضمین کیفیت و موارد مشابه هستید، این دوره آشنایی جامعی برای پیشرفت کاری شما خواهد داشت.

چگونه BPM نقش محوری در تحول دیجیتال ایفا می کند

چگونه BPM نقش محوری در تحول دیجیتال ایفا می کند

هدایت یک شرکت با توجه به پیشرفت‌ها و بروزرسانی‌های مداوم فناوری، کار آسانی نیست.دنیایی  را تصور کنید که در آن به فناوری طراحی شده دسترسی داشتید که به طور خاص  به سازمان شما کمک می کند تا به طور کارآمد کار کند. حالا تصور کنید که  تصمیم گرفتید از این فناوری که به راحتی در دسترس است استفاده نکنید.

چگونه Airbnb از تجزیه و تحلیل داده ها برای ایجاد اعتماد استفاده می کند

چگونه Airbnb از تجزیه و تحلیل داده ها برای ایجاد اعتماد استفاده می کند

تصور  کنید: شما برای تعطیلات به یک کشور خارجی سفر می‌کنید و منزلی را از کسی  که هرگز ندیده اید اجاره می‌کنید. یا (هشدار خطر غریبه!) به غریبه ای اجازه  می دهید تا زمانی که شما منزل نیستید از خانه شما استفاده کند. قبل از  Airbnb، این یک معامله نادر و خطرناک بود. اکنون هر ساله میلیون ها  نفر این کار را در سراسر جهان انجام می دهند. Airbnb که توسط سه نفر شروع  شد که فقط سعی می کردند اجاره خود را با گذاشتن تشک های بادی در کف اتاق  نشیمن خود بپردازند، اکنون بزرگترین و با ارزش ترین شرکت مهمان نوازی در  جهان است.

هوش تجاری (BI) چیست و چگونه به کسب و کار ما کمک می کند؟

هوش تجاری (BI) چیست و چگونه به کسب و کار ما کمک می کند؟

هوش  تجاری (BI) یک فرآیند مبتنی بر فناوری برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و ارائه  اطلاعات عملی است که به مدیران و کارکنان کمک می‌کند تا تصمیمات تجاری  آگاهانه‌ای داشته باشند. به عنوان بخشی از فرآیند BI، سازمان‌ها داده‌ها را  از سیستم‌های داخلی فناوری اطلاعات و منابع خارجی جمع‌آوری می‌کنند، آن‌ها  را برای تجزیه و تحلیل آماده می‌کنند، پرس‌و‌جوهایی را در برابر داده‌ها  اجرا می‌کنند و تصویرسازی داده‌ها، داشبوردهای BI و گزارش‌ها را ایجاد  می‌کنند تا نتایج تجزیه و تحلیل را برای تصمیم‌گیری عملیاتی در دسترس  کاربران تجاری قرار دهند.

درباره‌ی نویسنده
من داود قربانی هستم. کارشناس ارشد مهندسی صنایع و دکتری مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران
بسیار  به حوزه بهبود و بهینه سازی فرایندهای کسب و کار علاقمند هستم و با توجه  به سابقه فعالیت هایم در شرکت ها و سازمان های مختلف کشور، در نظر گرفته ام که بعنوان عضوی از گروه مشاوره بهبود و توسعه فرایندان، دانش و تجربیات خودم رو برای حل مشکلات فرایندهای کسب و کارهای دیگر به اشتراک بگذارم.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
مشاوره رایگان